вівторок, 17 березня 2020 р.

Дистанційне навчання 12.03-03.04.2020 р.

7 порад для захисту від коронавірусної інфекції

П'ятниця, 20 березня 2020 р.

6 клас (12.50-13.35)

Тема: Штучні водойми і водотоки. Льодовики та багаторічна мерзлота.
1. Опрацюйте § 51-52 підручника.
2. Перегляньте презентацію№1 та презентацію№2.
3. Обов'язково випишіть в зошит визначення (штучні водойми, канали, ставок, льодовик, снігова лінія, багаторічна мерзлота).
4. Для закріплення вивченого матеріалу, пройдіть тест за посиланням.

7 клас (11.00 -11.45)

Тема: Зміни природи материка людиною. Найвідоміші об'єкти природної спадщини ЮНЕСКО в Євразії.
1. Для перевірки д/з виконайте тест за посиланням.
2. Опрацюйте текст підручника §49.
3. Перегляньте навчальне відео.
4. Список об'єктів Світової спадщини ЮНЕСКО в Єропі та Азії.

8 клас (11.55-12.40)

Практична робота №12. "Аналіз статево-вікових пірамід України та окремих країн світу.
Завдання практичної роботи:
1. Визначте, яку інформацію можна отримати за допомогою статево-вікових пірамід.
2. Використовуючи статево-вікові піраміди різних країн (у тому числі України) (мал. 4, с.226), охарактерезуйте їх особливості (форма, співвідношення між окремими частинами - за віком, статтю).
3. Проаналізуйте статево-віковий склад населення двох країн за власним вибором (ви порівнюєте статево-вікову піраміду України та будь-яку статево-вікову піраміду іншої країни світу на власний розсуд).
Всі завдання виконуєте письмово в робочому зошиті.
1. Повторіть §44 підручника.
2. Перегляньте презентацію за посиланням.


9 клас (14.45-15.30)

Тема: Транспорт. Роль транспорту та його види.
1. Опрацюйте §36 підручника.
2. Перегляньте презентацію за посиланням.
3. За текстом підручника визначте переваги й недоліки основних видів транспорту. Результати роботи подайте у вигляді таблиці в зошиті.

10 клас (10.00 - 10.45) та (13.45 - 14.30)

Тема: Загальна характеристика Америки.
  • - Субрегіони Америки та їх політико-географічні особливості.
  • - Населення та його розміщення.
  • - Особливості господарства.

1. Опрацювати §32-34.
2. Переглянути презентацію за посиланням.
3. Пройдіть тест тут.

Середа, 18 березня 2020 р.

6 клас (11.00-11.45)

Тема: Води суходолу. Річка: річкова система, басейн річки, річкова долина. Живлення, водний режим і робота річок.
1. Опрацюйте презентацію за посиланням.
2. Обов'язково випишіть в зошит визначення (річка, річкова долина, русло, заплава, тераса, меандр, річкова система, річковий басейн, межень, повінь, паводок).
3. Пройдіть тест за посиланням.

Тема: Озера, їх різноманітність за площею, походженням озерних улоговин, солоністю.
1. Опрацюйте презентацію за посиланням.

Тема: Болота, особливості їх утворення та поширення.
1. Опрацюйте презентацію за посиланням.



7 клас (11.55-12.40)

Тема: Природні зони Євразії.
1. Опрацюйте презентацію за посиланням.
2. Обов'язково!!! використовуючи дані з презентації та текст підручника §47-48, складіть характеристику природних зон Євразії.


Природні зони Євразії

Назва природної зони
Географічне положення
Особливості клімату
Представники
Рослинного світу
Тваринного світу













8 клас (08.55-09.40)

Тема: Кількість населення і чинники, які на неї впливають. Статево-віковий склад населення світу й України.
1. Опрацюйте §43-44 підручника.
2. Перегляньте презентацію за посиланням.

3. Виконайте тест за посиланням.


9 клас (12.50-13.35)

Тема: Виробництво харчових продуктів, напоїв.
1. Опрацюйте §34-35 підручника.
2. Перегляньте презентацію за посиланням.
3. Виконайте тест за посиланням.

П'ятниця, 13 березня 2020 р.

6 клас

1. Опрацювати §43-46.
2. Переглянути презентацію "Рухи води в Світовому океані"
3. Пройдіть тест тут

7 клас


1. Опрацювати §45-46.
2. Переглянути презентацію "Води суходолу Євразії"
3. Скласти письмову характеристику однієї з річок Євразії (за власним вибором) за типовим планом (в зошиті).
4. Пройдіть тест тут

Результат пошуку зображень за запитом план характеристики річки

8 клас

1. Опрацювати §40-42.

3. Працюючі з сайтом http://pzf.menr.gov.ua/ Природно-заповідного фонду України знайдіть і випишіть в робочий зошит об'єкти природно-заповідного фонду загальнодержавного значення, що розташовані в Сумській області.


10 клас

1. Повторити §29-31.
2. Переглянути презентаціі "Австралія" та "Мікронезія,  Меланезія, Полінезія".
3. Пройдіть тест тут



Немає коментарів:

Дописати коментар

Географічний крос

 Запрошую учнів взяти участь в інтерактивній грі "ГЕОГРАФІЧНИЙ КРОС" Відеоінструкція до гри

Публікації блогу