7 порад для захисту від коронавірусної інфекції
П'ятниця, 20 березня 2020 р.
6 клас (12.50-13.35)
Тема: Штучні водойми і водотоки. Льодовики та багаторічна мерзлота.
3. Обов'язково випишіть в зошит визначення (штучні водойми, канали, ставок, льодовик, снігова лінія, багаторічна мерзлота).
4. Для закріплення вивченого матеріалу, пройдіть тест за посиланням.
7 клас (11.00 -11.45)
Тема: Зміни природи материка людиною. Найвідоміші об'єкти природної спадщини ЮНЕСКО в Євразії.
1. Для перевірки д/з виконайте тест за посиланням.
2. Опрацюйте текст підручника §49.
3. Перегляньте навчальне відео.
8 клас (11.55-12.40)
Практична робота №12. "Аналіз статево-вікових пірамід України та окремих країн світу.
Завдання практичної роботи:
1. Визначте, яку інформацію можна отримати за допомогою статево-вікових пірамід.
2. Використовуючи статево-вікові піраміди різних країн (у тому числі України) (мал. 4, с.226), охарактерезуйте їх особливості (форма, співвідношення між окремими частинами - за віком, статтю).
3. Проаналізуйте статево-віковий склад населення двох країн за власним вибором (ви порівнюєте статево-вікову піраміду України та будь-яку статево-вікову піраміду іншої країни світу на власний розсуд).
Всі завдання виконуєте письмово в робочому зошиті.
1. Повторіть §44 підручника.
2. Перегляньте презентацію за посиланням.
9 клас (14.45-15.30)
Тема: Транспорт. Роль транспорту та його види.
1. Опрацюйте §36 підручника.
2. Перегляньте презентацію за посиланням.
3. За текстом підручника визначте переваги й недоліки основних видів транспорту. Результати роботи подайте у вигляді таблиці в зошиті.
10 клас (10.00 - 10.45) та (13.45 - 14.30)
6 клас (12.50-13.35)
Тема: Штучні водойми і водотоки. Льодовики та багаторічна мерзлота.
3. Обов'язково випишіть в зошит визначення (штучні водойми, канали, ставок, льодовик, снігова лінія, багаторічна мерзлота).
4. Для закріплення вивченого матеріалу, пройдіть тест за посиланням.
7 клас (11.00 -11.45)
Тема: Зміни природи материка людиною. Найвідоміші об'єкти природної спадщини ЮНЕСКО в Євразії.
1. Для перевірки д/з виконайте тест за посиланням.
2. Опрацюйте текст підручника §49.
3. Перегляньте навчальне відео.
2. Опрацюйте текст підручника §49.
3. Перегляньте навчальне відео.
8 клас (11.55-12.40)
Практична робота №12. "Аналіз статево-вікових пірамід України та окремих країн світу.
Завдання практичної роботи:
1. Визначте, яку інформацію можна отримати за допомогою статево-вікових пірамід.
2. Використовуючи статево-вікові піраміди різних країн (у тому числі України) (мал. 4, с.226), охарактерезуйте їх особливості (форма, співвідношення між окремими частинами - за віком, статтю).
3. Проаналізуйте статево-віковий склад населення двох країн за власним вибором (ви порівнюєте статево-вікову піраміду України та будь-яку статево-вікову піраміду іншої країни світу на власний розсуд).
Всі завдання виконуєте письмово в робочому зошиті.
1. Повторіть §44 підручника.
2. Перегляньте презентацію за посиланням.
9 клас (14.45-15.30)
Тема: Транспорт. Роль транспорту та його види.
1. Опрацюйте §36 підручника.
2. Перегляньте презентацію за посиланням.
3. За текстом підручника визначте переваги й недоліки основних видів транспорту. Результати роботи подайте у вигляді таблиці в зошиті.
10 клас (10.00 - 10.45) та (13.45 - 14.30)
Тема: Загальна характеристика Америки.
-
- Субрегіони Америки та їх політико-географічні особливості.
-
- Населення та його розміщення.
-
- Особливості господарства.
1. Опрацювати §32-34.
Тема: Загальна характеристика Америки.
1. Опрацювати §32-34.
- - Субрегіони Америки та їх політико-географічні особливості.
- - Населення та його розміщення.
- - Особливості господарства.
1. Опрацювати §32-34.
Середа, 18 березня 2020 р.
6 клас (11.00-11.45)
Тема: Води суходолу. Річка: річкова система, басейн річки, річкова долина. Живлення, водний режим і робота річок.
1. Опрацюйте презентацію за посиланням.
2. Обов'язково випишіть в зошит визначення (річка, річкова долина, русло, заплава, тераса, меандр, річкова система, річковий басейн, межень, повінь, паводок).
Тема: Озера, їх різноманітність за площею, походженням озерних улоговин, солоністю.
Тема: Болота, особливості їх утворення та поширення.
7 клас (11.55-12.40)
Тема: Природні зони Євразії.
1. Опрацюйте презентацію за посиланням.
2. Обов'язково!!! використовуючи дані з презентації та текст підручника §47-48, складіть характеристику природних зон Євразії.
Природні зони Євразії
Назва природної зони
|
Географічне положення
|
Особливості клімату
|
Представники
| |
Рослинного світу
|
Тваринного світу
| |||
8 клас (08.55-09.40)
Тема: Кількість населення і чинники, які на неї впливають. Статево-віковий склад населення світу й України.
1. Опрацюйте §43-44 підручника.
2. Перегляньте презентацію за посиланням.
3. Виконайте тест за посиланням.
9 клас (12.50-13.35)
Тема: Виробництво харчових продуктів, напоїв.
1. Опрацюйте §34-35 підручника.
2. Перегляньте презентацію за посиланням.
3. Виконайте тест за посиланням.
П'ятниця, 13 березня 2020 р.
6 клас
1. Опрацювати §43-46.
7 клас
1. Опрацювати §45-46.
2. Переглянути презентацію "Води суходолу Євразії"
3. Скласти письмову характеристику однієї з річок Євразії (за власним вибором) за типовим планом (в зошиті).
4. Пройдіть тест тут
3. Скласти письмову характеристику однієї з річок Євразії (за власним вибором) за типовим планом (в зошиті).
4. Пройдіть тест тут
8 клас
1. Опрацювати §40-42.
2. Переглянути презентації "Природо-заповідний фонд України" та "Природокористування"
3. Працюючі з сайтом http://pzf.menr.gov.ua/ Природно-заповідного фонду України знайдіть і випишіть в робочий зошит об'єкти природно-заповідного фонду загальнодержавного значення, що розташовані в Сумській області.
10 клас
1. Повторити §29-31.
Немає коментарів:
Дописати коментар