четвер, 14 травня 2020 р.

Дистанційне навчання 18.05-22.05.2020

6 клас
Тема: Держави світу.
1. Опрацювати п.61.
2. Виконайте тест на сайті На Урок. Для цього вам потрібно перейти на сайт join.naurok.ua  та ввести своє Првізвище та ім'я, а також код 277661

7 клас
Тема: Використання природних багатств материків і океанів.
1. Опрацювати п.59.
2. Перегляньте відео.


8 клас
Тема: Особливості природних умов і ресурсів Сумської області.
1. Створити презентацію на тему "Рослини та тварини, які занесені до Червоної Книги Сумської області".
2. Презентацію можна робити командою (не більше трьох учнів).
3. Надіслати на мою пошту 2017olgapiskunova@gmail.com
4. Корисні сайти:
9 клас
Тема: Аутсорсинг, його переваги. Країни-лідери на світовому ринку програмування та аутсрсингу.
1. Опрацювати п.45
2. Виконайте тест на сайті На Урок.
Для цього перейдіть на сайт join.naurok.ua, ввідіть ваше прізвище та ім'я, а також код 261451

10 клас
Тема: ПАР.
1. Опрацювати п.47.
2. Виконайте тест на сайті На Урок.
Для цього перейдіть на сайт join.naurok.ua, ввідіть ваше прізвище та ім'я, а також код 524905

Контрольна семестрова робота №2 (10 клас)

І рівень (0,5 бали за кожну вірну відповідь)

1.    Найбільша країна Європи за кількістю населення:

         а) Франція;    б) Україна; в) Німеччина;        г) Велика Британія.

2.    Основою промисловості країн Західної Європи є:

         а) гірничодобувна промисловість; б) виробництво мінеральних добрив; 

         в) виплавлення міді;        г) машинобудування.

3. На вирощуванні ячменю та хмелю спеціалізується:

         а) Німеччина;        б) Нідерланди;                  в) Франція;    г) Італія.

4.    Найбільша частка експортної продукції Росії припадає на:

         а)паливно-енергетичну сировину;        б) продукцію машинобуду­вання; в) сільськогосподарську продукцію; г) продукти харчу­вання.

5. Рослинництво є провідною галуззю сільського господарства в:

   а) Німеччині;   б) Італії;     в) Великій Британії;     г) Швейцарії.

6. Найбільша країна Європи (без Росії) за площею: 

   а) Іспанія; б)Україна; в) Франція;    г) Польща.

 ІІ рівень (1 бал за кожну вірну відповідь)

7. Визначте правильність наведеного твердження: «Франція посі­дає перше місце у світі за кількістю іноземних туристів, що від­відують країну щорічно».

                         а) Так;                   б) ні.

8. Прочитайте текст і визначте, про яку європейську країну йде мова: «Це країна вулканів, гейзерів і льодовиків. Навіть сама назва країни в перекладі означає «крижана країна».

9. Установіть послідовність країн Європи за площею території по­чинаючи з найбільшої:

       а)Естонія;            б) Андорра;          в) Румунія;          г) Франція.

 

ІІІ рівень (1,5 бали за кожну вірну відповідь)

10.           Обчисліть природний приріст населення Італії, обравши з таб­лиці необхідні дані:

Площа, тис. км2

301,2

Населення, млн осіб

60,2

Народжуваність, %

9,1

Смертність, %

10,0

Урбанізація

67

11.           Установіть послідовність розташування країн Європи із заходу на схід:

       а)Австрія;   б) Швейцарія;    в) Франція; г) Угорщина.

 ІV рівень (3 бали)

12.           Оцініть значення зв’язків України з державами-сусідами. До­ведіть свою думку на конкретних прикладах.


Контрольну роботу виконуєте в робочому зошиті.

Пишите номер запитання та відповідь.

Фото роботи надсилайте на мій viber 0502525250.

!!!Підписуйте роботу - Прізвище та ім'я!!!


Немає коментарів:

Дописати коментар

Географічний крос

 Запрошую учнів взяти участь в інтерактивній грі "ГЕОГРАФІЧНИЙ КРОС" Відеоінструкція до гри

Публікації блогу